درباره رسانه تاب آوری ایران بیشتر بدانید

امروزه تقریبا هوش مصنوعی در هر حوزهای جای خود را پیدا کرده است؛ رسانه تاب آوری ایران نیز از این قافله عقب نمانده، برای انتشار اخبار از هوش مصنوعی بهره میبرد.
فهرست عناوین مطلب
رسانه تاب آوری ایران
به لطف آنالیزهای انجام شده توسط رسانه تاب آوری ایران، تصمیمات مناسبتری جهت انتخاب و انتشار آخرین اخبار و دادههای معتبر اتخاذ میشود. هوش مصنوعی، جمع آوری داده از منابع گوناگون و ارزیابی در لحظهی آنها را تسهیل میکند.
هوش مصنوعی به ارزیابی سطح مشارکت بازدیدکنندگان میپردازد و در مورد محتوایی که باید منتشر گردد تصمیمات دقیقتری میگیرد؛ بدینوسیله ریتینگ خبرگزاریها افزایش مییابد.رسانه هوشمند اطلس فارسی
رسانه تاب آوری هوشمند چیست؟
رسانه تاب آوری ایران، یک پورتال هوشمند و بروز است که بدون هرگونه دخالت انسانی از سایر وبسایتها و رسانههای خبری اخبار را در لحظه و به صورت متناوب جستجو میکند. ربات این سیستم بسیار دقیق و پیشرفته است و عنوان، متن، تصویر اخبار را از منابع گوناگون ذخیره میکند.
به عنوان مثال جستجوگر هوشمند خبر فارسی یکی از موتورهای جستجوگر اینترنتی است که به صورت کاملا اتومات به چینش اخبار از منابع گوناگون میپردازد.
جستجوی هوشمند خبری با ارائهی دیدگاهها، پیشنهادات، فیدبکها و ابزارهایی که در خدمت ارتقای خلاقیت، دقت و کیفیت هستند، به خبرنگاران و شبکههای خبری کمک میکند تا کیفیت کار خود را بالا ببرند. هوش مصنوعی به ژورنالیستها هنگام نوشتن اخبار، در ارزیابی درستی گرامر، املا، استایل نوشتاری و صحت اخبار کمک میکند.
هوش مصنوعی در خدمت رسانه
هدف اصلی استفاده از هوش مصنوعی در رسانه و رسانه تاب آوری ایران، بهبود و شخصی سازی تجربهی کاربر از آن است. هوش مصنوعی با فراهم کردن فرصت جستجوی بهتر و ارائهی پیشنهادات دقیقتر مرتبط با عبارت جستجو شده توسط کاربر، مخاطبان خود را حفظ میکند.
یکی دیگر از مزایای هوش مصنوعی در انتقال محتوا در رسانه، ایجاد اتوماتیک محتوا رسانههای اجتماعی نظیر هشتگها و لینکهای کوتاه در کانالها است. AI همچنین پستهای فضای مجازی را آنالیز میکند و دیدگاههای کاربران را استخراج میکند.رسانه هوشمند اطلس فا
از هوش مصنوعی در رسانه برای بهبود فرایند مارکتینگ و تبلیغات نیز استفاده میشود. AI به ایجاد استراتژی های موثر مارکتینگ، بهبود تجربهی مشتری در فرایند خرید و تغییر شیوهی جذب و نفوذ تجارت در اذهان عمومی میپردازد. در بازاریابی، هوش مصنوعی محتوا مورد پسند کاربران را شناسایی میکند و آن محتوایی را که فروش یک محصول را افزایش میدهد، استخراج میکند.
هوشمندی رسانه تاب آوری ایران چگونه است؟
اینترنت مملو از اخبار جعلی است؛ این موضوع تفکیک واقعیت از شایعه را برای کاربران سخت کرده است. خوشبختانه ابزارهای هوش مصنوعی به رسانه تاب آوری ایران کمک میکنند تا واقعیات و منابع آنها را بررسی کند تا در نهایت داستانهای منتشر شده را تایید یا تکذیب کند.
یک مثال مناسب آن رسانه تاب آوری ایران است که وبسایتهای خبری را به یک الگوریتم هوش مصنوعی اضافه میکند و از آن میخواهد که پس از اسکن و بررسی منبع اخبار، معتبرترین ورژن آنها را پیش بینی کند. هر چه تعداد وبسایتهای اضافه شده به این الگوریتم بیشتر باشد، نتایج حاصل از آن دقیقتر خواهند بود.
